top of page

איך בונים אסטרטגיה לערוץ שיווקי

החלטתם להשיק ערוץ שיווקי חדש או להעלות הילוך בערוץ שיווקי קיים?

אני רואה בעלי עסקים מסתערים על ערוץ שיווקי חדש, יוצרים תוכן, מזמינים אנשים לערוץ שלהם, משקיעים אנרגיה, משווקים את הערוץ, משקיעים כסף, אבל לא עוצרים רגע לחשוב ולתכנן את הערוץ.

שיווק חכם מתחיל בחשיבה ותכנון, לא בשליפה מהמותן. אז בואו נבין מה זה אומר לבנות אסטרטגיה לערוץ שיווקי. נניח עורכת דין בתחום הנדל"ן שמחליטה להקים קהילה בפייסבוק. איזה החלטות היא צריכה לקחת עוד לפני שהיא פותחת את הקהילה ומזמינה את האדם הראשון להצטרף?

  1. החלטה ראשונה - מה היעדים ואיך מודדים? בסופו של דבר, או יותר נכון כבר בהתחלה - עורכת הדין היא בעלת עסק. והקהילה היא אפיק שיווקי. מה היעדים שלה בקהילה? האם זה חיבורים חזקים? האם זה לידים וכמה? ואיך היא מודדת את ההצלחה של האפיק השיווקי?

  2. החלטה שנייה - מי הקהל? מי היא הייתה רוצה שיהיו בקהילה? האם רק רוכשי וקוני נדל"ן? האם זו אולי קהילה של נדל"ן עסקי? אולי נכון לה שגם שיתופי פעולה שלה יצטרפו לקהילה? אולי מובילי דעה בתחום? אולי נציגי חברות גדולות במשק בתחום הנדל"ן? אולי בכלל הקהל הוא משקיעי נדל"ן בארץ ובחו"ל?

  3. החלטה שלישית - מה המוצר? איזה מוצר היא הייתה רוצה למכור בקהילה שלה? מאחר וזה קהל חם שמקבל תוכן שלה בקהילה, אולי אפשר להציע שירותי פרימיום יקרים יותר? אולי יהיה קל להציע מוצר חדירה שיאפשר אפסייל קל?

  4. החלטה רביעית - מה דרך הפעולה? איך עורכת הדין הולכת לפעול בקהילה? האם הולכת להציע סרטונים? אולי תכנים כתובים? באיזו תדירות? איך היא הולכת לייצר מעורבות מצד חברי הקהילה? מי עוד הולך להציע תוכן בקהילה ובאיזה נושאים?

בין אם אתם מתכננים ערוץ שיווקי חדש או רוצים לשפר תוצאות בערוץ בו אתם כבר פועלים, אני מציע לכם להשקיע זמן ולבנות קודם את האסטרטגיה של הערוץ. גם אם אתם כבר פועלים בו. עדיף מאוחר מאשר להמשיך לפעול ללא אסטרטגיה.

קבעתם את האסטרטגיה? רוצים לשמוע את דעתי? מוזמנים להתייעץ איתי. תשאירו לי פרטים ואדאג שנשוחח.


עופר מכמל, מאמן למצוינות עסקית.

בעלים ומנכ"ל - סמוראי בעסקים.


סרטונים שבעלי עסקים אהבו:

הצטרפו אל תוכנית הליווי העסקי המהירה והבטוחה לקפיצה משמעותית בהכנסות העסק

ofer Samurai_logo_end-02.png
ליווי פרימיום לבעלי עסקים_edited.png
bottom of page