סמוראי בעסקים

- פיתוח עסקי - מיקוד - תוצאות -

המדריך לשיווק

בשיטת הסמוראי

עבור רוב בעלי העסקים שיווק הוא חסם משמעותי בעסק. גם טכנית - איך עושים, מתי, איפה. וגם רגשית - קושי רגשי עמוק מלבצע פעולות שיווק ולהתמודד עם התוצאות שלהן.

לשיווק יש שני מרכיבים עיקריים:

אסטרטגיה - שימוש מושכל ומושחז בכלים ובפלטפורמות הקיימות בהתאם לצרכי ויעדי העסק.

מיינדסט - הצד הריגשי של בעל העסק - כיצד הוא תופס שיווק, את עצמו ואת הלקוחות שלו.

שיווק זה צינור החמצן של העסק

את המדריך הזה כתבתי עבור אותם בעלי עסקים שנחושים להצליח ושמבינים שללא עבודה ממוקדת ושיטה, קשה מאד לבנות עסק משגשג. במדריך אני מתאר תהליך סדור לבניית סיסטמה שיווקית מושחזת לעסק.

מתכון מוכח

עשרות בעלי עסקים ביצעו את הכתוב במדריך וראו תוצאות.

קל לביצוע

איך להפוך את השיווק לחבר. כי במלחמה עם שיווק העסק ובעל העסק הם תמיד המפסידים

שיטה סדורה

תאור מפורט של שבעת השלבים לבניית תהליך שיווקי שמביא תוצאות - לידים טובים ולקוחות

הבנת הרגש

הגורם המשפיע ביותר לאורך זמן על שיווק זה הצד המנטלי של בעל העסק. המדריך מתאר מהו מיינדסט של סמוראי ואיך בונים אותו

הזמנת כבר את הספר שיזניק לך את העסק_edited.jpg