top of page

סמוראי בעסקים

שיווק | מכירות | עליונות תחרותית

המדריך לשיווק
על פי שיטת סמוראי בעסקים

עבור רוב בעלי העסקים שיווק הוא חסם משמעותי בעסק. גם טכנית - איך עושים, מתי, איפה. וגם רגשית - קושי רגשי עמוק מלבצע פעולות שיווק ולהתמודד עם התוצאות שלהן.

שיווק יעיל ועקבי יושב על 3 צירים:

אסטרטגיה שיווקית - הגדרה ברורה של קהל היעד, זיקוק הבידול העסקי ובנק מסרים מקצועי וקבוע

ערוצי שיווק - בחירת ערוצי השיווק הנכונים לעסק ויצירת תוכנית שיווקית על פי דפוס הפעולה הנכון בכל ערוץ שיווקי תוך כדי מדידה ושיפור

תוכן מעורר צורך - שימוש בטקטיקות שיווקיות, כתיבה שיווקית ועוד

שיווק זה צינור החמצן של העסק

את המדריך הזה כתבתי עבור אותם בעלי עסקים שנחושים להצליח ושמבינים שללא עבודה ממוקדת ושיטה, קשה מאד לבנות עסק משגשג. במדריך אני מתאר תהליך סדור לבניית שיווק יעיל ועקבי שמביא לקוחות.

מתכון מוכח

מאות בעלי עסקים ביצעו את הכתוב במדריך וראו תוצאות.

קל לביצוע

איך להפוך את השיווק לחבר. כי במלחמה עם שיווק העסק ובעל העסק הם תמיד המפסידים

שיטה סדורה

תאור מפורט של שבעת השלבים לבניית תהליך שיווקי שמביא תוצאות - לידים טובים ולקוחות

bottom of page