לא מתוכנן? לא ממומן!

אין כמעט בעל עסק אחד שלא נכווה משיווק ממומן.

כל בעל עסק שאני מדבר איתו ועשה ממומן בחייו, אומר שבזבז כסף ורבים מהם אף מחקו את האפשרות הזו מסל הפעולות האפקטיביות לעסק.


אז בואו נעשה סדר.

שיווק ממומן - עובד.

לא סתם אתם מוצפים פרסומות ומודעות שיווקיות.

אם זה לא מפסיק להופיע לכם בכל מדיה אפשרית, זה כנראה עובד.


אם כך, מהם אותם בעלי עסקים שזה עובד להם?

האם זה רק חברות ענק?

האם רק קוקה קולה מרוויחה מהשיווק שלה?

או רק משרדים גדולים עם כיסים עמוקים?


התשובה היא שממש לא.

גם עסקים קטנים בהרבה ומתחומים שונים יכולים ואף צריכים לשקול שיווק ממומן.


אז מה ההבדל?

למה כל כך הרבה בעלי עסקים מדווחים על חוויה שלילית ובזבוז של כסף?


התשובה היא בגישה.


רוב בעלי העסקים נוקטים בגישה של "לנגוס טיפה ולראות מה יקרה".

הם שמים כמה מאות או אלפי שקלים וחושבים שזה הולך להביא להם את שפע הלידים שהם צריכים.

וזו גישה שלא מייצרת תוצאות חיוביות.


תחשבו על קוקה קולה. או אפל. או רמי לוי.

האם הם "נוגסים"?

או שהם טורפים?!


לגמרי טורפים.


אתם בטח אומרים - ברור, יש להם כיסים עמוקים.

אבל זו לא הסיבה.

אף עסק לא רוצה להפסיד או לבזבז כסף, ולא משנה כמה הכיסים שלו עמוקים.


הסיבה שהם מצליחים היא - תכנון ואסטרטגיה.


למעשה, הם פועלים הפוך לגמרי מכל בעלי העסקים שמפסידים כסף על שיווק ממומן.

במקום להתחיל מההוצאה ופעולה חסרת תכלית, הם שואלים כמה שאלות חשובות:

- מה היעד? כלומר, בשביל מה העסק עושה שיווק (בכלל, וממומן בפרט). האם מדובר על צפי הכנסות, שיפור נראות, בניית מותג? לכל פעולת שיווק יש מטרה וחשוב לדעת אותה באופן מדויק

- מי הקהל שאני רוצה לשווק לו כלומר, מה מאפיין אותו? מה הוא אוהב? מה הוא צריך? איזו בעיה או צורך אני יכול לפתור לו? התשובות לכך משנות לגמרי את השיווק

- איפה הקהל הזה נמצא? כלומר, באיזה פלטפורמות הוא מסתובב? כי לכל פלטפורמה יש את השיווק שיותר מתאים לה

- כמה עולה להביא ליד או לקוח אחד? גם אם העסק לא עשה שיווק ממומן ולכן אין לו את התשובות, יש אנשי מקצוע שעשו כל קמפיין אפשרי לכל תחום שקיים. והם יודעים לתת לכם את התשובה או לפחות את הטווח ההגיוני של עלות כל ליד

- כמה לידים אני צריך? בשביל זה העסק חייב לדעת את יחסי ההמרה שלו. בלי זה, אי אפשר להתקדם

- מה נדרש כדי שאוכל להתמודד עם כל כמות הלידים? רוב בעלי העסקים לא מסוגלים להתמודד טכנית עם כמות גדולה של לידים ולמעשה מבזבזים כסף, כי הלידים מקבלים שירות גרוע ולא באים

- מתוך כל התשובות, אנחנו מקבלים מסקנה - כמה כסף העסק צריך להשקיע


וכמובן, שנדרשת הרבה גמישות מחשבתית כדי להביא את הנתונים החשובים ולהתאים את השיווק הכי מותאם לעסק שלכם.


אחרי שיש את כל התשובות, העסק בונה את השיווק הכי נכון לו.

זה לא פוסט סתמי שאולי קיבל כמה תמונות.

זה תוכן משמעותי עם השקעה בבנייה איכותית שלו כדי שהשיווק ייראה מקצועי ולא עוד פוסט בשלוף.

עבור עסקים מסוימים זה אומר להפיק סרטונים איכותיים ברמת גימור גבוהה.

אחרים יצטרכו להשקיע רבות בבלוג עם תוכן עמוק מאד.

וישנם עסקים שהכי נכון להם בכלל לפנות למדיה ולפרסם כתבות מושחזות.


כל עסק והפתרונות היצירתיים המתאימים עבורו ועבור הקהל שלו.

וכן, זה עולה כסף כדי להכין תוכן כזה באופן מקצועי.

אבל זה משתלם. כי הלקוחות שלכם דורשים מכם להיות מקצוענים.


אז הבנתם את ההבדל?

שיווק ממומן זה לא עוד תמונה ספונטאנית ברחוב או רגע מצחיק במשרד או תוכן שהרגע חשבתי עליו.

שיווק ממומן זו השקעה שמגיעה אחרי מחשבה ותכנון.

עם הרבה

ואז, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שתראו ROI - החזר על השקעה - גבוה.


תהיו סמוראים.

בטח כשאתם משווקים.

מועדון הסמוראים

המעטפת המלאה לבעלי עסקים -

ליווי עסקי ומנטלי

לפרטים

ofer Samurai_logo_end-01 על רקע שחור.png
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
עופר מכמל
מגדל עסקים, קניון עזריאלי ראשונים, ראשל"צ
054-681-1182