סמוראי בעסקים

- פיתוח עסקי - מיקוד - תוצאות -

המדריך להכפלת העסק

בשיטת הסמוראי

הנתון הכואב הוא שרוב העסקים מדשדשים. ולמרות שרוב בעלי העסקים הם אנשי מקצוע מעולים, הם לא מצליחים לתרגם את המקצועיות הזו לתנועה עקבית של לקוחות וסיסטמה נכונה של ניהול עסק.

המחיר של הפער הזה גבוה מאד, גם ברמה הריגשית וכמובן ברמה הכלכלית.

ניהול עסק זה עסק בפני עצמו

את המדריך הזה כתבתי עבור אותם בעלי עסקים שנחושים להצליח ושמבינים שללא עבודה ממוקדת ושיטה, קשה מאד לבנות עסק משגשג.

מתכון מוכח

עשרות בעלי עסקים עברו איתי את התהליך ושיפורו משמעותית את העסק, על בסיס המדריך הזה

קל להבנה

עסק צריך להיות פשוט. בלי מלחמות. המדריך כתוב בצורה מאד סדורה ופשוטה להבנה ומימוש

מפורט

תאור מפורט של כל אחד מתשעת השלבים, כולל דוגמאות והסבר מפורט על השיקולים המנחים

שיטה סדורה

תרשים פעולה ברור - איך להכפיל את הכנסות העסק בתשעה שלבים

המדריך לשיווק

בשיטת הסמוראי

עבור רוב בעלי העסקים שיווק הוא חסם משמעותי בעסק. גם טכנית - איך עושים, מתי, איפה. וגם רגשית - קושי רגשי עמוק מלבצע פעולות שיווק ולהתמודד עם התוצאות שלהן.

לשיווק יש שני מרכיבים עיקריים:

אסטרטגיה - שימוש מושכל ומושחז בכלים ובפלטפורמות הקיימות בהתאם לצרכי ויעדי העסק.

מיינדסט - הצד הריגשי של בעל העסק - כיצד הוא תופס שיווק, את עצמו ואת הלקוחות שלו.

שיווק זה צינור החמצן של העסק

את המדריך הזה כתבתי עבור אותם בעלי עסקים שנחושים להצליח ושמבינים שללא עבודה ממוקדת ושיטה, קשה מאד לבנות עסק משגשג. במדריך אני מתאר תהליך סדור לבניית סיסטמה שיווקית מושחזת לעסק.

מתכון מוכח

עזרות בעלי עסקים ביצעו את הכתוב במדריך וראו תוצאות.

קל לביצוע

איך להפוך את השיווק לחבר. כי במלחמה עם שיווק העסק ובעל העסק הם תמיד המפסידים

שיטה סדורה

תאור מפורט של שבעת השלבים לבניית תהליך שיווקי שמביא תוצאות - לידים טובים ולקוחות

הבנת הרגש

הגורם המשפיע ביותר לאורך זמן על שיווק זה הצד המנטלי של בעל העסק. המדריך מתאר מהו מיינדסט של סמוראי ואיך בונים אותו

נעים מאוד. 

עופר מכמל

החיים ביפן

אחרי הצבא עופר החליט להגשים חלום - ללמוד קרטה ביפן, אצל המורים הטובים ביותר בעולם, ולקבל מהם את החגורה השחורה.

במשך שנה וחצי עופר התאמן עם המורים הגדולים בעולם - עמד פנים אל פנים מול אלופי עולם ואלופי יפן, למד מהם את רזי אומנות הקרטה ואת הקוד הסמוראי. אותו קוד התנהגותי שהפך את הסמוראים לשם נרדף למצוינות, רדיפה אחרי שלמות ודבקות במטרה.

בעבודה עם עופר, בעלי עסקים ומנהלי ארגונים נחשפים לפרשנות של עופר לקוד הסמוראי ולומדים להפנים אותו בארגון ובעסק שלהם, כדי להביא לתוצאות גבוהות הרבה יותר.

כיום עופר מחזיק בחגורה שחורה, דרגה דאן-4, מהבכירות בארץ. 

נסיון עסקי

עופר צבר אלפי שעות אימון אישי ועסקי ומביא ניסיון מוכח בהזנקת עסקים, מנהלים ואנשים.

עופר הוא בוגר מדעי מחשב-מתמטיקה, אוניברסיטת תל אביב. במשך 17 שנים בהייטק עופר גידל מנהלים, מהנדסים ומוצרים מורכבים בחברות הגדולות ביותר בתחום השיווק, הייעוץ והסייבר (HP, IBM, גרטנר ועוד).