איך למכור ללקוחות קיימים

רוב בעלי העסקים משקיעים את עיקר המאמצים שלהם בלהשיג לקוחות חדשים. לקוחות טריים. שירכשו מהם שירותים שלקוחות חדשים רוכשים.

ושוכחים שיש להם כבר לקוחות בעלי פוטנציאל גדילה משמעותי עבור ההכנסות של העסק - לקוחות קיימים

למה? הנה כמה סיבות:

  1. הרבה יותר קל למכור ללקוח מרוצה מאשר לליד חדש, ולא משנה כמה הליד הגיע חם. לקוח שכבר קיבל שירות, נוכח על בשרו כמה אתם מקצועיים, זה לקוח שישקול לרכוש שירות נוסף. סטטיסטית, עולה פי 6 בממוצע לרכוש לקוח חדש מאשר למכור ללקוח קיים.

  2. הרבה יותר קל למכור שירות פרימיום ללקוח קיים מאשר ללקוח חדש. כדי למכור שירות פרימיום גדול ויקר ללקוח חדש אתם צריכים לעבור איתו תהליך מכירה מקצועי עם כמה וכמה שלבים. עם לקוחות קיימים, יש סיכוי סביר שהם בעצמם יבואו ויבקשו לרכוש את שירות הפרימיום שלכם. כי כבר בניתם איתם מערכת יחסים ויש ביניכם אמון. הם כבר מבינים שהם יכולים להגיע לתוצאות רצויות בעזרתם.

יש לכם לקוחות שמעריכים אתכם? זה הזמן להתמקד בהם ולהציע להם שירותי המשך. שירותים שיקחו אותם לשלב הבא שלהם. איך עושים זאת?

הנה 4 הצעדים:

  1. זהו את הצרכים של הלקוחות שלכם. שימו לב, יש מצב שהם כבר לא בדיוק קהל היעד שלכם. הם כבר רכשו שירות שלכם ועשו שינוי כזה או אחר. מה הצרכים שלהם אחרי שהם צרכו את אחד השירותים שלכם?

  2. צרו שירותים שעונים על הצרכים האלו. דאגו לבנות שירותי פרימיום גדולים, שמציעים תוצאות גדולות ללקוחות שממשיכים אתכם. אני מאתגר אתכם - תבנו שירות שהוא לפחות פי 5 יותר יקר מהשירות שאתם מוכרים ללקוחות חדשים. הכנתי לכם סרטון על שירותי פרימיום. הלינק למטה

  3. צרו משפך שיווקי דרכו את מעדכנים את הלקוחות שלכם שיש לכם שירותי המשך. דאגו לשמור עם הלקוחות שלכם על קשר דרך קהילה, קבוצה או דיוור כדי להיות שם כשהם צריכים אתכם שוב.

  4. שימו יעד. כמה שירותי המשך אתם מוכרים בחודש.

הצטרפו אל תוכנית הליווי העסקי המהירה והבטוחה לקפיצה משמעותית בהכנסות העסק

ofer Samurai_logo_end-02.png
ליווי פרימיום לבעלי עסקים_edited.png