top of page

איך חתימה על מייל משדרגת את השיווק שלכם

אני מקבל הרבה מאד מיילים שיווקיים ותכנים של עסקים שונים. כולם היו רוצים למכור לי שירות כזה או אחר.

כמאמן למצוינות עסקית, אני בוחן את המייל בשני מישורים - התוכן והנראות. אחד הכלים החשובים במייל, שקשור בתוכן, הוא כמובן החתימה על המייל. הרבה מאד מהמיילים שאני מקבל חוטאים למטרה ופוגעים ביכולת של העסק ליצור שם של מותג וכמובן, לעזור ללקוחות שלהם להשיג את המידע הדרוש להם לקראת החלטה על רכישה.

לחתימה שלכם יש שתי מטרות:

  1. להציג את העסק כמותג עם מסרים שיווקיים ועסקיים ברורים.

  2. לעזור ללקוחות שלכם להשיג את המידע הדרוש להם כדי לרכוש מכם במינימום מאמץ.

תזכרו, אנשים בדרך כלל עצלנים. אם הם לא מקבלים את המידע הדרוש להם מול העיניים, לרוב הם לא יעשו את הפעולות הדרושות כדי להשיג את המידע הנוסף. לא חבל? הם כבר מתעניינים בכם, קוראים תכנים שלכם, כולל מיילים. תנו להם את כל הפרטים במקום אחד.

אז מה נכון שיופיע בחתימה על המייל שלכם כדי להשיג את המטרות האלו?

  1. מי אתם. מאד פשוט. אנשים צריכים לדעת עם מי הם מדברים, מאיזו חברה ומה התפקיד שלכם בחברה.

  2. מה אתם עושים? מה המקצוע שלכם? כדי שאנשים יבינו איזה סוג שירות הם יכולים לקבל מכם.

  3. השירותים העיקריים שאתם מציעים. רצוי מאד בצורת לינקים כדי שמי שזה מעניין אותו, יוכל פשוט להקליק ולקבל את כל המידע באופן מיידי.

  4. פרטי התקשרות. החלק הזה קריטי. אם מישהו עכשיו רוצה ליצור אתכם קשר עכשיו, בעקבות מה שהוא קרא במייל - הוא רוצה לספק את הצורך הזה מייד. אם הוא יצטרך לחפש את הטלפון שלכם או איך ליצור קשר מהיר בוואטסאפ, יש סיכוי שהוא ידחה את הפעולה ומרגע זה הוא מתקרר ושוכח, ואתם פספסתם ליד.

  5. תמונה. אין כמו תמונה כדי לעזור לאנשים להתחבר אליכם וליצור תחושת ראפור - חיבור בצרפתית. ראפור הוא אחד הכלים החזקים גם ב-NLP ועוזרים בשיחות מכירה והיכרות.

אז עכשיו שאתם יודעים איך נראית חתימה מקצועית, מוזמנים לשאול אותי שאלות בנושא

Comments


הצטרפו אל תוכנית הליווי העסקי המהירה והבטוחה לקפיצה משמעותית בהכנסות העסק

ofer Samurai_logo_end-02.png
ליווי פרימיום לבעלי עסקים_edited.png
bottom of page